Po kilku owocnych latach naszej działalności nadszedł moment, w którym na nowo przeanalizowaliśmy naszą pozycję rynkową i strategię. W ramach dalszego rozwoju podjęliśmy decyzję o rebrandingu, dzięki któremu uporządkowaliśmy strukturę naszych produktów, zdefiniowaliśmy na nowo markę i przeprojektowaliśmy identyfikację wizualną.
Nowe logo to tylko wierzchołek góry lodowej
Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą jest oczywiście nowe logo MasterID, na podstawie którego opracowaliśmy całkowicie nowy system identyfikacji wizualnej, w tym również zupełnie nową stronę internetową. Świeża i uporządkowana szata wizualna odzwierciedla nasze ambicje oraz nowoczesny charakter firmy.
Jasna komunikacja naszych wartości
Nowa strategia naszej marki ma nam również pomóc w lepszym komunikowaniu tego, co dla nas ważne. Zależy nam na tym, aby wartości, którymi kierujemy się od samego początku istnienia firmy były dostrzegane nie tylko przez tych, z którymi już współpracujemy, ale również przez ludzi i firmy, którzy jeszcze nie nawiązali z nami partnerskich relacji.
Więcej o wartościach naszej organizacji przeczytasz na stronie O nas.
Nowości w ofercie
Dużą uwagę zwróciliśmy także na strukturę produktów i usług. Oprócz lepszej segmentacji dotychczasowych systemów, dodaliśmy do oferty zupełnie nowe rozwiązania, które znacznie zwiększają jej zakres. Szczególną uwagę zwraca kilka nowości:
- Bezpłatne konsultacje RFID
- Audyty RFID
- system MasterID Ewakuacja RFID
- oraz system MasterID Dokumenty RFID.
Ponadto nasze niezmienne podejście do prowadzonej działalności zakłada ciągły rozwój i wzbogacanie oferty o kolejne rozwiązania, dlatego warto na bieżąco śledzić publikowane aktualności, w których będziemy informować o nowościach.